Petitionär/in: Patrick Hurst
Besser vu neien Stroossen Gebrauch maachen duerch Prioritéit fir de Bus / Mieux tirer profit de nouvelles routes par une priorité aux bus
Ziel der Petition
D'Ziel ass ët ze verhënneren, dat de Bau vu neie Stroossen automatesch ëmmer nei Staue mat sech brëngt a generell nëmmen zum Virdeel fir den Auto ass. Sprëch: E Bus mat 50-100 Passagéier ass méi efficace wéi 60-80 Autoën! / Le but de cette pétition est d'éviter le paradoxe que l'ouverture de ... mehr
Beweggründe für die Petition
Stauen op groussen Axe si nët nëmme Stressfacteuren an Zäitverloscht, mee och e Booster fir CO2-Ausstouss an Energieverschwendung. Generäll ass ët och esou dat d'Busse meeschtens nët vum Virdeel vun der Stroos (z.B. autobunnsverbindunge profitéieren) an dodurch manner atraktiv zum Auto sinn. ... mehr
Verlauf dieser Petition
Die öffentliche Petition Nr. 2526 wurde am 10-05-2023 abgeschlossen
Begründung der Beendigung: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Anfrage betreffend die Weiterbearbeitung der Petition in Form einer einfachen Petition
Die öffentliche Petition Nr. 2526 hat das Quorum von 4500 gültigen Unterschriften bis zum 02-03-2023 nicht erreicht. Zahl der gültigen Unterschriften: 56
Gültige Online-Unterschriften: 56
Die Frist zum Unterschreiben der öffentlichen Petition Nr. 2526 ist am 13-01-2023 abgelaufen - Zahl der Online-Unterschriften vor Überprüfung: 56
Die öffentliche Petition Nr. 2526 kann ab dem 02-12-2022 unterschrieben werden
Zulässigkeitsbescheid
Die öffentliche Petition Nr. 2526 wurde am 01-12-2022 von der Präsidentenkonferenz für zulässig erklärt
Zulässigkeit : zulässig
Beginn der Unterschriftsphase : 02-12-2022 um 0:00
Ende der Unterschriftsphase : 12-01-2023 um 23:59
Das Gutachten des Petitionsausschusses vom 30-11-2022 betreffend die Petition Nr. 2526 fällt positiv aus
Gutachten des Petitionsausschusses : positiv
Die öffentliche Petition Nr. 2526 wurde am 11-11-2022 eingereicht.
Titel der Petition: Besser vu neien Stroossen Gebrauch maachen duerch Prioritéit fir de Bus / Mieux tirer profit de nouvelles routes par une priorité aux bus
Ziel der Petition: D'Ziel ass ët ze verhënneren, dat de Bau vu neie Stroossen automatesch ëmmer nei Staue mat sech brëngt a generell nëmmen zum Virdeel fir den Auto ass. Sprëch: E Bus mat 50-100 Passagéier ass méi efficace wéi 60-80 Autoën!
/ Le but de cette pétition est d'éviter le paradoxe que l'ouverture de nouvelles routes, généralement avantageuse aux voitures n'engendre de plus en plus de bouchons. À savoir, un bus à 50-100 places est plus efficace que 60-80 voitures.
Gründe für das allgemeine Interesse dieser Petition: Stauen op groussen Axe si nët nëmme Stressfacteuren an Zäitverloscht, mee och e Booster fir CO2-Ausstouss an Energieverschwendung. Generäll ass ët och esou dat d'Busse meeschtens nët vum Virdeel vun der Stroos (z.B. autobunnsverbindunge profitéieren) an dodurch manner atraktiv zum Auto sinn.
/ Les bouchons ne sont pas qu'une source de stress mais aussi des booster d'émission de CO2 et gaspillage énergétique. Pourtant, les lignes de bus ne profitent bien souvent pas de l'avantage de rapidité de certains axes, comme les autoroutes ce qui les rend moins atractifs par rapport à la voiture individuelle!