Petitionär/in: Marco Faber
Fir de Punktesystem als Bewertung an der Formation professionelle ( DT; DAP; CCP) erëm anzeféieren
Ziel der Petition
Déi Petitioun ass adresséiert un all Schüler, Elteren a Léierpersonal, déi vun der Reform an der Formation professionnelle betraff sinn. D‘Schüler, d‘Elteren an d‘Léierpersonal si mat dëser Bewertung net zefridden an dës Petitioun huet als Zil, datt sech jiddereen aus der Educatioun sollt ... mehr
Beweggründe für die Petition
Dës Reform an der Formation professionnelle huet säit hirem éischte Joer ganz vill un eise Schüler verschlechtert. D‘Resulat huet et gewisen. Däitlech manner Schüler hu mat dëser Bewertung hiren Dilpom kritt wéi mat de Punkten an och ass den Zougang zu Héischschoulstudien erschwéiert ginn. ... mehr
Verlauf dieser Petition
Gültige Online-Unterschriften: 1734
Anfrage betreffend die Weiterbearbeitung der Petition in Form einer einfachen Petition
Die öffentliche Petition Nr. 585 hat das Quorum von 4500 gültigen Unterschriften bis zum 21-01-2016 nicht erreicht. Zahl der gültigen Unterschriften: 1734
Die Frist zum Unterschreiben der öffentlichen Petition Nr. 585 ist am 16-01-2016 abgelaufen - Zahl der Online-Unterschriften vor Überprüfung: 1734
Die öffentliche Petition Nr. 585 kann ab dem 04-12-2015 unterschrieben werden
Die öffentliche Petition Nr. 585 wurde am 03-12-2015 von der Präsidentenkonferenz für zulässig erklärt
Zulässigkeit : zulässig
Beginn der Unterschriftsphase : 04-12-2015 um 0:00
Ende der Unterschriftsphase : 15-01-2016 um 23:59
Das Gutachten des Petitionsausschusses vom 03-12-2015 betreffend die Petition Nr. 585 fällt positiv aus
Gutachten des Petitionsausschusses : positiv
Die öffentliche Petition Nr. 585 wurde am 30-11-2015 eingereicht.
Titel der Petition: Fir de Punktesystem als Bewertung an der Formation professionelle ( DT; DAP; CCP) erëm anzeféieren
Ziel der Petition: Déi Petitioun ass adresséiert un all Schüler, Elteren a Léierpersonal, déi vun der Reform an der Formation professionnelle betraff sinn. D‘Schüler, d‘Elteren an d‘Léierpersonal si mat dëser Bewertung net zefridden an dës Petitioun huet als Zil, datt sech jiddereen aus der Educatioun sollt dofir asetze fir eng besser Bewertung vun eise Schüler.
Gründe für das allgemeine Interesse dieser Petition: Dës Reform an der Formation professionnelle huet säit hirem éischte Joer ganz vill un eise Schüler verschlechtert. D‘Resulat huet et gewisen. Däitlech manner Schüler hu mat dëser Bewertung hiren Dilpom kritt wéi mat de Punkten an och ass den Zougang zu Héischschoulstudien erschwéiert ginn. D`Bewertung ass ganz oniwersiichtlech souwuel fir de Schüler wéi och fir eist Léierpersonal. Et mussen erëm Punkten agefouert gi fir eng besser a korrekt Bewertung.