Petitionär/in: Nicolas Gengler
Fir e besseren Service um Client bei den Banken
Ziel der Petition
D'Ziil vun der Petitioun ass, dass d'Leit kennen op eng Agence goen fir all operatiounen ze tätegen, fir dass d'Guichet'en vun den Banken op an accessibel sinn fir de Client, dass et keng onneideg Frais'en gett an dass de Mensch erem mei am Mettelpunkt steet.
Beweggründe für die Petition
Eis Mattmenschen, wei och ech selwer sin dovunner betraff, dass een kaum nach Operatiounen op den Agencen an der Geigend kann maan. Et kann een do keng Suen mei emtauschen, do muss een an speziell Agencen goen, freier gouf daat bestallt an op där Agence oofgeholl dei no beim Client ass. Fir ... mehr
Verlauf dieser Petition
Die öffentliche Petition Nr. 2387 wurde am 11-01-2023 abgeschlossen
Begründung der Beendigung: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Anfrage betreffend die Weiterbearbeitung der Petition in Form einer einfachen Petition
Die öffentliche Petition Nr. 2387 hat das Quorum von 4500 gültigen Unterschriften bis zum 30-11-2022 nicht erreicht. Zahl der gültigen Unterschriften: 89
Gültige Online-Unterschriften: 89
Die Frist zum Unterschreiben der öffentlichen Petition Nr. 2387 ist am 18-11-2022 abgelaufen - Zahl der Online-Unterschriften vor Überprüfung: 89
Die öffentliche Petition Nr. 2387 kann ab dem 07-10-2022 unterschrieben werden
Zulässigkeitsbescheid
Die öffentliche Petition Nr. 2387 wurde am 06-10-2022 von der Präsidentenkonferenz für zulässig erklärt
Zulässigkeit : zulässig
Beginn der Unterschriftsphase : 07-10-2022 um 0:00
Ende der Unterschriftsphase : 17-11-2022 um 23:59
Das Gutachten des Petitionsausschusses vom 05-10-2022 betreffend die Petition Nr. 2387 fällt positiv aus
Gutachten des Petitionsausschusses : positiv
Die öffentliche Petition Nr. 2387 wurde am 27-06-2022 eingereicht.
Titel der Petition: Fir e besseren Service um Client bei den Banken
Ziel der Petition: D'Ziil vun der Petitioun ass, dass d'Leit kennen op eng Agence goen fir all operatiounen ze tätegen, fir dass d'Guichet'en vun den Banken op an accessibel sinn fir de Client, dass et keng onneideg Frais'en gett an dass de Mensch erem mei am Mettelpunkt steet.
Gründe für das allgemeine Interesse dieser Petition: Eis Mattmenschen, wei och ech selwer sin dovunner betraff, dass een kaum nach Operatiounen op den Agencen an der Geigend kann maan. Et kann een do keng Suen mei emtauschen, do muss een an speziell Agencen goen, freier gouf daat bestallt an op där Agence oofgeholl dei no beim Client ass. Fir deck Rechnungen muss een och op speziell Agenc'en goen oder et online maachen, wann een an d'Agence geet kascht daat och nach Frais'en. Daat ass kee Service um Client mei, d'Banken sollten no beim Client sinn, si maachen d'Gestioun vum Client sengen Suen. D'Frais'en vun den Konten sin net geschenkt, op dei wierklech sou heich mussen sinn, ass eng aaner Fro. Virun net allzelaanger Zait war "der Kunde König", haut ass en eng Mellechkou.
D'Banken an och d'Post missten verpflicht gin, dest per Gesetz, fir mei orienteiert op de Client ze schaffen an dem Client sengen Besoin'en gerecht ze gin, och wann daat zu folleg huet, dass et eng Bank "mei" kascht. waat geif gescheien, wann d'Internetstruktur zesummenbrecht, dann ass praktesch keng Operatioun mei meiglech.
All d'Servicer mussen de Client'en souwuel online wei och an den Agenc'en zur Dispositioun stoen, an dest och zu Zaiten wou d'Leit disponibel sin. e gudden Frontdesk ass och gudd fir den Ruff vun der Bank. Des Weideren mussen d'Käschten an d'Frais'en vill mei transparent sinn. Eng Transaktioun am Guichet sollt och naischt kaschten, fir dem Client och ze weisen, dass en wellkomm ass. Mir muteiren am Moment emmer mei zu enger Servicewüst. Daat nämlecht gellt och fir den Echange vun Devisen, dei een misst kennen op där Agence siche goen wou een wellt. Des Weideren wieren Öffnungszaiten dei un den Client adapteiert sinn hellefraich, daat dierf Samsdes net ausschleissen.
Dest geif och der Reputatioun vun der Bankeplaatz gudd doen.