Einfache n°1933

Petitionär/in: Luis Soares

Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7

Ziel der Petition

Gudde Moien, Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn. Problem : de Stau all Moies op der A7 Léisungs-Virschlag: 1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7. D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt ... mehr

Petition teilen

Verlauf dieser Petition

Icon process
23.05.2022

Beendigungsbescheid

Déclaration de clôture Déclaration de clôture
18.05.2022

Die einfache Petition Nr. 1933 wurde am 18-05-2022 abgeschlossen

Begründung der Beendigung: Prise de position gouvernementale restée sans suite

11.03.2022

Weiterleitung der Stellungnahme der Regierung an den Autor der Petition

Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire Transmission de la prise de position gouvernementale au pétitionnaire
19.01.2022

Eine Stellungnahme betreffend die einfache Petition Nr. 1933 liegt vor, am 19-01-2022

Minister: Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics

Prise de position gouvernementale Prise de position gouvernementale
20.07.2021

Eine Stellungnahme wurde am 20-07-2021 betreffend die einfache Petition Nr. 1933 angefragt

Minister: Monsieur François Bausch, Ministre de la Mobilité et des Travaux publics

Demande de prise de position avec information au pétitionnaire Demande de prise de position avec information au pétitionnaire
13.07.2021

Die einfache Petition Nr. 1933 wurde vom Petitionsausschuss am 13-07-2021 für zulässig erklärt

Zulässigkeit : zulässig

05.07.2021

Die einfache Petition Nr. 1933 wurde am 05-07-2021 eingereicht.

Titel der Petition: Mobilité : Pôle d'échange P+R Lorentzweiler A7

Ziel der Petition: Gudde Moien,

 

Ech hätt einfach just eng Iddi déi ech op dësem Wee wéilt weiderginn.

 

Problem : de Stau all Moies op der A7

 

Léisungs-Virschlag:

 

1. Bau vun engem P+R direkt beim Rond-Point Lorentzweiler op der Intersectioun A7/N7.

 

D’Autoen aus dem Norden fueren Ausfahrt Lorentweiler eraus an direkt op den P+R. Keen Zäitverloscht.

 

2. Direkt Buslinn fir : (Mierscher Gare) - Rond-Point Lorentzweiler - d’Gare routière Luxexpo (Tram) all 6-10 Minuten

 

1 Bus = 50 Autoe manner déi am Tunnel stinn.

Bus kéint op der A7 och Standspuer benotzen.

Öffentlechen Transport méi attraktiv a méi schnell wéi den Auto bedeit dass méi Leit emklannen op den öffentlechen Transport.

 

3. Deplacement vun der Gare vu Luerentzweiler bei den P+R an den Agank vun der Localitéit (manner Nuisancen fir d’Awunner)

Kompletten Pôle d’échange Lorentzweiler bauen.

Exclusiv fir Schnellzuch Lorentzweiler bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an „Gare centrale“ de Luxembourg.

= méi Kapazitéit op der Streck = méi Schnellzich méiglech

Finanzement duerch d’Bebauen vum aktuellen Areal vun der Lorentzweiler Gare. Mix Wunnungen Commerce am Zentrum vun der Localitéit a manner Verkéier an Autoen a Pollutioun

 

4. Bau vun enger Trams Linn lanscht enger Velospiste op der N7. (Well kee Bummelzuch méi fiert mee just Schnellzich fir méi attraktiv ze sinn a méi Kapazitéit op der Zuchlinn ze hunn)

 

Trams Linn vum P+R Lorentzweiler bis den Arrêt Pfaffenthal „Halte CFL“. Lift erop bis Arrêt « Pfaffenthal-Kirchberg Gare » an Funiculaire erop bis op de Kirchbierg (Ubannung Tram Uelzechtdall – Stater Tram).

05.07.2021

Depot