Petitionär/in: Shona Hye Yun Meyer
Prüfungen duerch Portfolioen oder Projeten an den Lycéen (Secondaire) ersetzen.
Ziel der Petition
Mat dëser Petitioun wellen mir den Educatiounsminister Herr Meisch an d'Enseignanten drop opmierksam maachen, dassen mir Lycées-Schüler Prüfungen duerch beispillsweis Portfolioen ersaat wellen kréien. Dëst géif ons en d'Méiglechkeet ginn amplatz Definitiounen auswenneg léieren, ons mat ... mehr
Beweggründe für die Petition
Déi aktuell Situatioun ass fir vill Schüler net einfach an den Stress an der Schoul mecht et net besser. Mir Schüler hunn keen sozialt Lierwen méi weder nach Freizeit. Vun moies bis owes sinn mir mat der Schoul beschäftegt, fir déi Saachen déi mer beispillsweis am Homeschooling net ... mehr
Verlauf dieser Petition
Die öffentliche Petition Nr. 1841 wurde am 07-07-2021 abgeschlossen
Begründung der Beendigung: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Anfrage betreffend die Weiterbearbeitung der Petition in Form einer einfachen Petition
Die öffentliche Petition Nr. 1841 hat das Quorum von 4500 gültigen Unterschriften bis zum 02-06-2021 nicht erreicht. Zahl der gültigen Unterschriften: 438
Gültige Online-Unterschriften: 438
Die Frist zum Unterschreiben der öffentlichen Petition Nr. 1841 ist am 14-05-2021 abgelaufen - Zahl der Online-Unterschriften vor Überprüfung: 438
Die öffentliche Petition Nr. 1841 kann ab dem 02-04-2021 unterschrieben werden
Zulässigkeitsbescheid
Die öffentliche Petition Nr. 1841 wurde am 01-04-2021 von der Präsidentenkonferenz für zulässig erklärt
Zulässigkeit : zulässig
Beginn der Unterschriftsphase : 02-04-2021 um 0:00
Ende der Unterschriftsphase : 13-05-2021 um 23:59
Das Gutachten des Petitionsausschusses vom 31-03-2021 betreffend die Petition Nr. 1841 fällt positiv aus
Gutachten des Petitionsausschusses : positiv
Die öffentliche Petition Nr. 1841 wurde am 15-03-2021 eingereicht.
Titel der Petition: Prüfungen duerch Portfolioen oder Projeten an den Lycéen (Secondaire) ersetzen.
Ziel der Petition: Mat dëser Petitioun wellen mir den Educatiounsminister Herr Meisch an d'Enseignanten drop opmierksam maachen, dassen mir Lycées-Schüler Prüfungen duerch beispillsweis Portfolioen ersaat wellen kréien.
Dëst géif ons en d'Méiglechkeet ginn amplatz Definitiounen auswenneg léieren, ons mat Portfolioen ze beschäftegen. Domat ginn mer kreativ vill méi Beansprocht an sëtzen ons méi mam Thema auserneen.
Gründe für das allgemeine Interesse dieser Petition: Déi aktuell Situatioun ass fir vill Schüler net einfach an den Stress an der Schoul mecht et net besser. Mir Schüler hunn keen sozialt Lierwen méi weder nach Freizeit.
Vun moies bis owes sinn mir mat der Schoul beschäftegt, fir déi Saachen déi mer beispillsweis am Homeschooling net matkruuten, nozehuelen.
Et ass net logesch oder akzeptabel, Saachen déi mer am Homeschooling gemach hunn mat an d'Prüfungen ze huelen. Vill Schüler kréien net alles doheem mat, well se keng stabil Internetconnectioun oder keen sechert Ëmfeld hunn an dem een sech konzentréieren kann. D'Motivatioun ass zimlech déif an hällt sech net nëmmen akademësch gesin an Grenzen.
Mir verpassen een Deel vun onser Jugend, kréien en net erem an falls een dann Freizeit huet, investéiert een déi komplett an d'Schoul.
Portfolioen sinn och immens fiirdeelhaft vue que dassen d'Schüler sech dann vill mam Thema auserneen sëtzen mussen an dobei méi léieren wéi wann se nëmmen Définitiounen auswenneg léieren fir se no der Prüfung rem ze vergiessen.