Petitionnär/in: Joe Campana
Anpassung des Sprachunterrichts an die individuellen Fähigkeiten der Schüler
Zil vun der Petitioun
Der Fokus in den Schulen Luxemburgs liegt größtenteils auf den Französischunterricht. Jedoch sind 3 unterschiedliche Sprachfächer nicht zwingend notwendig. Die Einführung des Englischunterrichts nach der siebten Klasse erfolgt zu spät. Auf Grund des weltweiten Gebrauches dieser Sprache sollte ... méi
Motivatioun vun der Petitioun
3 unterschiedliche Sprachen sind für die wenigsten Schüler von Vorteil. Die wenigsten Länder lehren in den Schulen drei Fremdsprachen. Warum muss beispielsweise ein angehender Arzt, Texte in 3 Sprachen analysieren und interpretieren können und nach dem Abitur kaum bis keine Kenntnisse in ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 25
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 563 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 18-12-2015 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 25
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 563 z'ënnerschreiwen ass den 04-12-2015 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 25
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 563 ka vum 22-10-2015 un ënnerschriwwe ginn
D'ëffentlech Petitioun Nr. 563 gouf den 20-10-2015 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 22-10-2015 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 03-12-2015 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 20-10-2015 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 563 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 563 gouf den 12-10-2015 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Anpassung des Sprachunterrichts an die individuellen Fähigkeiten der Schüler
Zil vun der Petitioun: Der Fokus in den Schulen Luxemburgs liegt größtenteils auf den Französischunterricht. Jedoch sind 3 unterschiedliche Sprachfächer nicht zwingend notwendig. Die Einführung des Englischunterrichts nach der siebten Klasse erfolgt zu spät. Auf Grund des weltweiten Gebrauches dieser Sprache sollte der Englischunterrichts bereits in der Grundschule eingeführt werden. Dann ab der siebten Klasse sollte der Schüler das Recht dazu haben zwischen Deutsch- und Französischunterricht frei wählen zu können. Ab der zwölften Klasse wäre es von Vorteil wenn die Schüler auf ihr Studium vorbereitet werden und sich in der Sprache weiterbilden können die für die Zukunft des einzelnen Schülers notwendig ist.
Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: 3 unterschiedliche Sprachen sind für die wenigsten Schüler von Vorteil. Die wenigsten Länder lehren in den Schulen drei Fremdsprachen. Warum muss beispielsweise ein angehender Arzt, Texte in 3 Sprachen analysieren und interpretieren können und nach dem Abitur kaum bis keine Kenntnisse in Medizin besitzen?