Petitionnär/in: Steve Schmitz
Adaptation du payement d'impôts, voir imputer des impôts aussi sur les frais de représentation des députés/ministres à la hauteur du revenu complet et non comme actuellement seulement sur le traitement de base.
Zil vun der Petitioun
On souhaiterait avec toute cette inflation que les député(e)s/ministres soient en mesure de statuer un exemple et payer des impôts non seulement sur le traitement de base mais leurs frais de représentation devrait être aussi imposable! Ce qui veut dire imposable sur le revenu totale.
Motivatioun vun der Petitioun
Avec cette inflation et la demande de l'état luxembourgeois que les citoyens doivent économiser sur toutes les choses , il serait de la part des députés/ministres luxembourgeois le temps de statuer un exemple aux citoyens et leur montrer qu'ils ne sont pas les seuls à devoir faire des ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2805 ass den 06-12-2023 ofgeschloss ginn
Motivatioun vun der Cloture: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 2805 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 11-10-2023 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 82
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 82
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 2805 z'ënnerschreiwen ass den 06-09-2023 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 82
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 2805 ka vum 26-07-2023 un ënnerschriwwe ginn
Deklaratioun vun der Recevabilitéit
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2805 gouf den 25-07-2023 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 26-07-2023 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 05-09-2023 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 24-07-2023 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 2805 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2805 gouf den 14-06-2023 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Adaptation du payement d'impôts, voir imputer des impôts aussi sur les frais de représentation des députés/ministres à la hauteur du revenu complet et non comme actuellement seulement sur le traitement de base.
Zil vun der Petitioun: On souhaiterait avec toute cette inflation que les député(e)s/ministres soient en mesure de statuer un exemple et payer des impôts non seulement sur le traitement de base mais leurs frais de représentation devrait être aussi imposable!
Ce qui veut dire imposable sur le revenu totale.
Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Avec cette inflation et la demande de l'état luxembourgeois que les citoyens doivent économiser sur toutes les choses , il serait de la part des députés/ministres luxembourgeois le temps de statuer un exemple aux citoyens et leur montrer qu'ils ne sont pas les seuls à devoir faire des concessions et faire des économies, mais que les ministres font un premier pas pour démontrer qu'ils sont unis et du côté des habitants du Luxembourg.