Petitionnär/in: Joël Gangolf
[FR:] Équipement obligatoire de camionnettes entrepreneuriales avec de l'air conditionné [LU:] Obligatoresch Ausrüstung vun Firmen-Camionnetten mat enger Klimaanlag
Zil vun der Petitioun
[FR:] Les chefs d'entreprises devront être obligés de mettre à disposition à leurs employés, dans ce cas-ci principalement aux salariàs à tâche manuelle, un air conditionnée dans les camionnettes de l'entreprise, ceci afin de leur garantir un trajet agréable. Le but est ainsi d'éviter la ... méi
Motivatioun vun der Petitioun
[FR:] Ceci s'avère surtout important pendant les mois d'été, où des températures au delà des 30°C sont courants et qu'après le trajet en camionnette du siège de l'entreprise au chantier même, la camionnette est garé pour le temps du travail en s'échauffant considérablement, la concentration ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
D'ëffentlech Petitioun Nr. 1327 ass den 13-11-2019 ofgeschloss ginn
Motivatioun vun der Cloture: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 1327 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 18-09-2019 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 38
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 38
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 1327 z'ënnerschreiwen ass den 30-08-2019 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 38
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 1327 ka vum 19-07-2019 un ënnerschriwwe ginn
Deklaratioun vun der Recevabilitéit
D'ëffentlech Petitioun Nr. 1327 gouf den 18-07-2019 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 19-07-2019 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 30-08-2019 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 17-07-2019 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 1327 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 1327 gouf den 03-07-2019 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: [FR:] Équipement obligatoire de camionnettes entrepreneuriales avec de l'air conditionné
[LU:] Obligatoresch Ausrüstung vun Firmen-Camionnetten mat enger Klimaanlag
Zil vun der Petitioun: [FR:] Les chefs d'entreprises devront être obligés de mettre à disposition à leurs employés, dans ce cas-ci principalement aux salariàs à tâche manuelle, un air conditionnée dans les camionnettes de l'entreprise, ceci afin de leur garantir un trajet agréable. Le but est ainsi d'éviter la non-installation d'un air conditionné dans le véhicule dans un prétexte de diminution des coûts du parc de véhicules. Les camionnettes à partir de l'année de construction 2019 devraient ainsi obligatoirement être équipées d'un air conditionné afin d'éviter des abus au prétexte économique. Il s'agit après tout d'êtres humains, en prenant le regard anthropologique sinon de capital humain, d'un point de vue simplement économique, qui même en n'étant considéré qu'un organisme équipé d'un cerveau afin d'atteindre les buts économiques de l'entreprise, doit lui laisser sa dignité humaine par un simple geste comme un air conditionné. [LU:] Et geet drëms, dat Firmencheffen hiren Employés, an dësem Fall haaptsächlech manuell Aarbechter, hiren Aarbechter eng Camionnette mat Klimaanlag zur Verfügung stellen, fir op d'Chantiers ze fueren, amplaz aus ökonomeschen Grënn un der Klimaanlag ze spueren. Camionnetten ab dem Baujahr 2019 sollten domatter obligatoresch eng Klimaanlag dran hun, fir den ökonomeschen Prätext am Ausloßen vun der Klimaanlag ze éliminéieren an jeglechen Abus op deem Niveau ze verhënneren. Et handelt séch am hannermenn awer um Mënschen, wann och aus reng ökonomescher Siicht "mënschlechem Kapital", dat als mat Verstand ausgerüstem Wiesen der Firma bäim Erreechen vun séngen wiertschaftlechen Ziler soll hëllefen. Deem Wiesen kéint een d'Dignitéit vun enger Klimaanlag am Auto an deem Fall och looßen.
Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: [FR:] Ceci s'avère surtout important pendant les mois d'été, où des températures au delà des 30°C sont courants et qu'après le trajet en camionnette du siège de l'entreprise au chantier même, la camionnette est garé pour le temps du travail en s'échauffant considérablement, la concentration de son conducteur à la fin de la journée de travail pourra être diminuée par la chaleur, de même pour le reste des passagers du véhicule. Cette situation pourrait conduire à un excès de vitesse de la part du conducteur, afin de se rendre au plus rapidement au siège de l'entreprise le soir, menant à un style de conduite "agité", pour ne pas dire agressif, déclenché éventuellement par des facteurs physiologiques comme le stress qui à son tour est déclenché par la température élevée dans la voiture. Cela reste néanmoins une hypothèse établie à travers des observations d'une part et d'autre part de l'observation sur nos routes (autoroutes et routes nationales) et qui reste à vérifier. [LU:] Dëst ass virun allem am Summer wichteg, wann dobaussen Temperaturen vun iwwer 30°C herrschen an d'Camionnette nom Trajet bis op d'Aarbecht während der Schaffzäit um Chantier stoen bleift an séch iwwert den Dag bannendran erhëtzt, wat zesummen mat der Middegkeet um Chantier duerno d'Konzentratioun vum Chauffeur an dem Rescht vun den Insassen erofsetzt. Déi Situatioun kéint zu erhéichter Vitesse féieren, fir um Enn vum Dag sou séier wéi méiglech zeréck bäI den Firmensëtz ze kommen, wat séch och un engem méi agressiven Fuerstil ausdrécken kann, deen an Relatioun mat physiologeschen Faktoren wéi Stress steet. En Stress, deen séngersäits duerch déi héich Temperaturen am Auto kënnen ausgeléist ginn. Dës Hypothese mat der erhéichter Vitesse as eng Hypothese déi op Basis vun Erfahrungen a vun Observatiounen op eisem Stroosennetz opgestallt ass.