Petitionnär/in: Dany Pereira
Construction d'une nouvelle ligne de chemin de fer entre Esch-sur-Alzette et Luxembourg et y faire circuler des tram-trains
Zil vun der Petitioun
Le concept est simple: Construire une ligne de chemin de fer entre la capital et Esch-sur-Alzette (le long de l'A4), connecter cette ligne au future réseau de tramway de la capital (à Hollerich), et y faire circuler du matériel du type "tram-train". Les tram-trains sont tout simplement des ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 11
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 463 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 15-01-2015 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 11
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 463 z'ënnerschreiwen ass den 28-12-2014 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 11
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 463 z'ënnerschreiwen ass den 12-12-2014 bis den 27-12-2014 verlängert ginn
Neie Schlussdatum vun der Kollekt vun Ënnerschrëften: 27-12-2014
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 463 ka vum 14-11-2014 un ënnerschriwwe ginn
D'ëffentlech Petitioun Nr. 463 gouf den 13-11-2014 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 14-11-2014 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 26-12-2014 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 10-11-2014 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 463 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 463 gouf den 29-10-2014 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Construction d'une nouvelle ligne de chemin de fer entre Esch-sur-Alzette et Luxembourg et y faire circuler des tram-trains
Zil vun der Petitioun: Le concept est simple: Construire une ligne de chemin de fer entre la capital et Esch-sur-Alzette (le long de l'A4), connecter cette ligne au future réseau de tramway de la capital (à Hollerich), et y faire circuler du matériel du type "tram-train". Les tram-trains sont tout simplement des trams capables de circuler en ville en tant que tram et en-dehors de la ville comme un train "normal".
L'avantage de ce concept est qu'il permettrait de rendre les transports publics entre la Minette et la capitale beaucoup plus efficace et agréable, notamment grâce à un gain de temps et surtout à un gain de confort.
Ainsi, une personne voulant se rendre au Kirchberg depuis Differdange pourrait tout simplement monter dans le train à Differdange et sortir au Kirchberg à l'arrêt souhaité, sans pour autant changer de mode de transport!
Des réseaux tram-train existent déjà en Europe et ils ont fait leurs preuves! Exemples : à Sarrebruck (Saarbahn), à Mulhouse, à Karlsruhe,... (http://fr.wikipedia.org/wiki/Tram-train)
Ce concept rendrait la construction de la nouvelle ligne ferroviaire entre Luxembourg et Bettembourg inutile, car une nouvelle ligne Esch-Luxembourg désengorgerait l'axe Bettembourg-Luxembourg. De plus, construire une nouvelle ligne Bettembourg-Luxembourg n'apporterait aucun avantage pour les résidents de la Minette ainsi que pour les frontaliers des communes du Pays-Haut Val d'Alzette (Audun-le-Tiche, Villerupt, Ottange...).
Ce concept est réaliste, ce concept est réalisable, il faut seulement de la volonté politique!