Petitionnär/in: Andrea D'Amore
Abschaffung des Notensystems in Gymnasien
Zil vun der Petitioun
Das Ziel dieser Petition, die das Notensystem abschaffen möchte, wäre es, die Bildungsinstitutionen zu ermutigen, alternative Bewertungsmethoden zu erforschen und umzusetzen, die das Lernen fördern und den Schülern helfen, ihr volles Potenzial zu entfalten. Es könnte auch dazu beitragen, das ... méi
Motivatioun vun der Petitioun
Einige Beweggründe, das Notensystem abzuschaffen, könnten dazu beitragen, den Fokus auf das eigentliche Lernen zu lenken, anstatt auf die Noten. Dadurch könnten Schüler motivierter sein, sich wirklich mit den Themen auseinanderzusetzen, anstatt nur auf gute Noten hinzuarbeiten. Zudem könnte ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 3292 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 20-11-2024 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 22
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 22
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 3292 z'ënnerschreiwen ass den 25-10-2024 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 22
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 3292 ka vum 13-09-2024 un ënnerschriwwe ginn
Deklaratioun vun der Recevabilitéit
D'ëffentlech Petitioun Nr. 3292 gouf den 12-09-2024 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 13-09-2024 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 24-10-2024 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 11-09-2024 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 3292 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 3292 gouf den 26-07-2024 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Abschaffung des Notensystems in Gymnasien
Zil vun der Petitioun: Das Ziel dieser Petition, die das Notensystem abschaffen möchte, wäre es, die Bildungsinstitutionen zu ermutigen, alternative Bewertungsmethoden zu erforschen und umzusetzen, die das Lernen fördern und den Schülern helfen, ihr volles Potenzial zu entfalten. Es könnte auch dazu beitragen, das Bewusstsein für die möglichen negativen Auswirkungen von Noten auf die Lernenden zu schärfen und eine Diskussion über die Verbesserung des Bildungssystems anzuregen. Außerdem könnte es die intrinsische Motivation fördern, da Schüler aus echtem Interesse lernen würden, anstatt nur auf Noten zu fokussieren. Eine Petition für diese Veränderung könnte dazu beitragen, das Bildungssystem positiv zu beeinflussen und die Lernumgebung für alle zu verbessern.
Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Einige Beweggründe, das Notensystem abzuschaffen, könnten dazu beitragen, den Fokus auf das eigentliche Lernen zu lenken, anstatt auf die Noten. Dadurch könnten Schüler motivierter sein, sich wirklich mit den Themen auseinanderzusetzen, anstatt nur auf gute Noten hinzuarbeiten. Zudem könnte es den Druck auf die Schüler verringern und eine positivere Lernumgebung schaffen, in der der individuelle Fortschritt und die persönliche Entwicklung im Vordergrund stehen. Einige Schule wie z.B. das Lycée Ermesinde in Mersch verwenden bereits alternative Bewertungsmethoden, da Schüler auf ihren Prüfungen keine Noten bekommen wie im traditionellen Schulsystem, sondern einen positiven und negativen Feedback auf ihre Prüfung bekommen, somit können Schüler wissen, was sie bereits gut können und was sie das nächste Mal verbessern können.