Ëffentlech n°3409

Petitionnär/in: Ana Pinto

Propositions pour lutter contre les violences sexuelles, sexistes, physiques, psychologiques et à la victimisation secondaire afin de mettre fin à l'impunité ressentie par les victimes.

Zil vun der Petitioun

Mise en oeuvre de nouvelles propositions/idées pour lutter efficacement contre les violences fondées sur le genre et leur impact sur les enfants co-victimes.

Motivatioun vun der Petitioun

Les propositions avancées par La voix des survivant(e)s visent à mieux prévenir les violences de genre, à mettre fin à l'impunité ressentie et à renforcer la protection des victimes. L'objectif est de répondre aux dysfonctionnements dont nous avons été témoins ou victimes. Nous espérons faire ... méi

41
Deeg bleiwen
308 /4.500
7%
gesammelt Ënnerschrëften

Petitioun deelen

Wgl. confirméiert, datt Dir eng national Identifikatiounsnummer hutt.
Gitt wgl. Äre Virnumm an
Gitt wgl. Ären Nonumm an

Mir verifizéieren Är Ënnerschrëft am Nationalen Register vun de physesche Persounen. Duerfir gitt wgl. Ären Numm un wéi et op Ärer Matriculekaart steet. Gitt wgl. och Äre Gebuertsdatum korrekt un.

Fir Äert Gebuertsjoer am Kalenner auszewielen, klickt wgl. op d'Joereszuel fir d'Sélectiounslëscht opzemaachen.

Gitt wgl. Är national Identifikatiounsnummer an.
Gitt wgl. Är Stroossennumm an
Gitt wgl. Är Hausnummer an
Gitt wgl. Är Postleitzuel an
Gitt wgl. Är Uertschaft an
Gitt wgl. Äre Gebuertsdag an - Dir musst minimum 15 Joer al sinn
Gitt wgl. Äre Gebuertsuert un
Gitt wgl. Är E-mailadress an
Déi zwou E-mailadress mussen identesch sinn.

Am Prinzip ginn Ären Numm, Virnumm a Wunnuert an der Lëscht vun den Ënneschrëften um Internetsite vun der Chamber net publizéiert.

Wgl. bestätegen
Wgl. bestätegen
CAPTCHA image for SPAM prevention If you can't read the word, click here.
Dat wat Dir agin hutt, ass net korrekt. Versicht et nach emol.

D’Etappe vun dëser Petitioun

Icon process
22.11.2024

Déi ëffentlech Petitioun Nr. 3409 ka vum 22-11-2024 un ënnerschriwwe ginn

21.11.2024

Deklaratioun vun der Recevabilitéit

20.11.2024

D'ëffentlech Petitioun Nr. 3409 gouf den 20-11-2024 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.

Recevabilitéit: recevabel

Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 22-11-2024 um 0h00

Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 02-01-2025 um 23h59

20.11.2024

Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 20-11-2024 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 3409 ass positiv

Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv

19.10.2024

D'ëffentlech Petitioun Nr. 3409 gouf den 19-10-2024 deposéiert.

Titel vun der Petitioun: Propositions pour lutter contre les violences sexuelles, sexistes, physiques, psychologiques et à la victimisation secondaire afin de mettre fin à l'impunité ressentie par les victimes.

Zil vun der Petitioun: Mise en oeuvre de nouvelles propositions/idées pour lutter efficacement contre les violences fondées sur le genre et leur impact sur les enfants co-victimes.

 

Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Les propositions avancées par La voix des survivant(e)s visent à mieux prévenir les violences de genre, à mettre fin à l'impunité ressentie et à renforcer la protection des victimes. L'objectif est de répondre aux dysfonctionnements dont nous avons été témoins ou victimes. Nous espérons faire de cette initiative une grande cause nationale et transpartisane. Ces suggestions s'inscrivent dans le cadre des futures Assises en vue du Plan d'Action National contre les Violences de Genre. Les victimes, directement concernées, doivent être écoutées afin de construire une nouvelle architecture efficace pour prévenir la violence et aider les victimes à se reconstruire. Les chiffres témoignent de l'ampleur de l'enjeu. D'après le STATEC, 20% des femmes et 17% des hommes ont été victimes de violences physiques, psychologiques et/ou sexuelles en 2020. Une plainte sur trois a été classée sans suite. 30.000 femmes au Luxembourg ont été victimes de viol ou tentative de viol dans leur vie. On estime que 99% des viols restent impunis.