Petitionnär/in: Florence Bonnefoux
Introduction d'un programme de prévention de la dépression dans toutes les écoles secondaires luxembourgeoises et mise en place d'un programme obligatoire qui enseigne aux enfants comment prendre soin d'eux-mêmes et de leur santé mentale.
Zil vun der Petitioun
l'introduction d'un programme de prévention de la dépression dans toutes les écoles secondaires luxembourgeoises et la mise en place d'un programme obligatoire qui enseigne aux enfants comment prendre soin d'eux-mêmes et de leur santé mentale.
Motivatioun vun der Petitioun
Comme les dépressions et les maladies mentales sont de plus en plus fréquentes et que même les jeunes et les adolescents se suicident de plus en plus souvent à cause de ces maladies , il est d'intérêt général d'enseigner aux élèves, le plus tôt possible, des outils et des techniques qui ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2787 ass den 06-12-2023 ofgeschloss ginn
Motivatioun vun der Cloture: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 2787 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 11-10-2023 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 174
Validéiert elektronesch Ënnerschrëften : 174
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 2787 z'ënnerschreiwen ass den 06-09-2023 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 174
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 2787 ka vum 26-07-2023 un ënnerschriwwe ginn
Deklaratioun vun der Recevabilitéit
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2787 gouf den 25-07-2023 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 26-07-2023 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 05-09-2023 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 24-07-2023 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 2787 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 2787 gouf den 02-06-2023 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Introduction d'un programme de prévention de la dépression dans toutes les écoles secondaires luxembourgeoises et mise en place d'un programme obligatoire qui enseigne aux enfants comment prendre soin d'eux-mêmes et de leur santé mentale.
Zil vun der Petitioun: l'introduction d'un programme de prévention de la dépression dans toutes les écoles secondaires luxembourgeoises et la mise en place d'un programme obligatoire qui enseigne aux enfants comment prendre soin d'eux-mêmes et de leur santé mentale.
Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Comme les dépressions et les maladies mentales sont de plus en plus fréquentes et que même les jeunes et les adolescents se suicident de plus en plus souvent à cause de ces maladies , il est d'intérêt général d'enseigner aux élèves, le plus tôt possible, des outils et des techniques qui peuvent les aider à maintenir un équilibre entre leur corps et leur psyché.