Petitionnär/in: Joao Rui Coelho Moreira
Réouverture des centres de Fitness avec un port de masque obligatoire sous peine d'exclusion
Zil vun der Petitioun
La petition a pour but la réouverture les salles de fitness avec le port du masque généralise et obligatoire, tout en gardent les vestiaires fermés et la désinfection constante des machines avant et après l'exercice, avec une peine d'exclusion des membres qui ne respecterait cette consigne.
Motivatioun vun der Petitioun
Apres plusieurs etudes, c'est prouvé que le covid-19 atteint d'avantage les gens obèses ou avec un deficit au niveaux de ça condition physique. Le sport est important et necessaire pour le bien être de notre santé mentale et ça pratique servirait a réduire les effets psychiques de la fatigue ... méi
D’Etappe vun dëser Petitioun
D'ëffentlech Petitioun Nr. 1782 ass den 12-05-2021 ofgeschloss ginn
Motivatioun vun der Cloture: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite
Ufro fir d'Weiderféieren vun der Petitioun a Form vun enger einfacher Petitioun
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 1782 huet de Seuil vu 4500 Ënnerschrëfte bis den 31-03-2021 net erreecht - Zuel vun den Ënnerschrëften no der Validatioun: 80
Den Delai fir déi ëffentlech Petitioun Nr. 1782 z'ënnerschreiwen ass den 25-03-2021 ofgelaf - Zuel vun den elektroneschen Ënnerschrëfte virun der Validatioun : 80
Déi ëffentlech Petitioun Nr. 1782 ka vum 11-02-2021 un ënnerschriwwe ginn
Deklaratioun vun der Recevabilitéit
D'ëffentlech Petitioun Nr. 1782 gouf den 09-02-2021 vun der Presidentekonferenz als recevabel deklaréiert.
Recevabilitéit: recevabel
Ufank vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 11-02-2021 um 0h00
Schluss vun der Kollekt vun Ënnerschrëften : 24-03-2021 um 23h59
Den Avis vun der Petitiounskommissioun vum 09-02-2021 iwwert d'ëffentlech Petitioun Nr. 1782 ass positiv
Avis vun der Petitiounskommissioun: positiv
D'ëffentlech Petitioun Nr. 1782 gouf den 25-01-2021 deposéiert.
Titel vun der Petitioun: Réouverture des centres de Fitness avec un port de masque obligatoire sous peine d'exclusion
Zil vun der Petitioun: La petition a pour but la réouverture les salles de fitness avec le port du masque généralise et obligatoire, tout en gardent les vestiaires fermés et la désinfection constante des machines avant et après l'exercice, avec une peine d'exclusion des membres qui ne respecterait cette consigne.
Motivatioun vum generellen Interesse vun der Petitioun: Apres plusieurs etudes, c'est prouvé que le covid-19 atteint d'avantage les gens obèses ou avec un deficit au niveaux de ça condition physique.
Le sport est important et necessaire pour le bien être de notre santé mentale et ça pratique servirait a réduire les effets psychiques de la fatigue lie au confinement.
Ceci permettrait aux personnes de sortir de leur quotidien chargé de stress et de profiter d'un moyen de decompression afin de mieux gérer les impositions des gouvernements concernant les mesures restrictives actuelles sans pour autant metre en risque la vie d'autrui.